עורך דין צוואות וירושות יניב אור
עו"ד יניב אור - סגן יו"ר ועדת ירושה בלשכת עורכי הדין

עורך דין סכסוכי ירושה

עורך דין סכסוכי ירושה מתמחה במקרים הקשורים לחלוקת נכסים ורכוש לאחר פטירת מצווה, בן משפחה או שותף ומעניק שירותים משפטיים הנוגעים לסכסוכי ירושה. על חשיבות עורך דין סכסוכי ירושה במאמר שלפנינו.


מהם סכסוכי הירושה הנפוצים ביותר?

סכסוכי ירושה נפוצים כוללים חילוקי דעות על צוואות וירושת צוואות בין סוגים של יורשים שונים כך למשל: אחים הנאבקים על עיזבון אחד ההורים עקב חלוקה בלתי שווה או נישול מהצוואה, ידועה בציבור של המנוח הנאבקת אל מול ילדיו החוקיים או במקרים מסוימים אחיינים של המנוח שנותר ללא ילדים הנאבקים מול המטפלת הסיעודית שסעדה את המנוח בשנותיו האחרונות.

סוגיות נפוצות אחרות כוללות טענות לתקפות הצוואה לדוגמא כאשר המצווה ערך את הצוואה כשהוא לא צלול דיו כדי להבחין בטיבה של הצוואה, טענות להשפעה בלתי הוגנת על המצווה בעת עריכת הצוואה, הונאה או אפילו נטילת חלק בעריכתה של הצוואה.

סכסוכי ירושה יכולים אף להתעורר כאשר רכוש או נכסים עוברים מדור לדור. מחלוקות אלו עשויות להיות מורכבות, שכן הן כרוכות במגוון סוגיות משפטיות ופיננסיות כאחד.


אילו שירותים מספק עורך דין סכסוכי ירושה?

עורך דין סכסוכי ירושה מעניק שירותים משפטיים ליחידים או למשפחות המעורבים בסכסוך ירושה בנוגע לחלוקת עיזבון. עורכי דין אלו יסייעו לכם לנווט את ההליך המשפטי ויבטיחו כי זכויותיכם מוגנות לאורך כל התהליך. הם יכולים לספק ייעוץ כיצד לטפל בסכסוכים על צוואות, נאמנויות ושאר ענייני ירושה.

כמו כן הם יעזרו לך להבין את הזכויות והחובות שלך בכל הנוגע ל- התנגדות לצוואה, ביטול צוואה או הגנה על צוואה. בנוסף, הם יכולים לספק הנחיות כיצד להגן בצורה הטובה ביותר על האינטרסים שלך בכל מצב של סכסוך ירושה.


כיצד עוזר עורך דין סכסוכי ירושה ליישוב סכסוך?

ראשית הם יכולים להעניק סיוע רב ערך בפתרון סכסוכי ירושה על ידי מתן ייעוץ משפטי, עזרה במשא ומתן להסדרים וייצוג בבית המשפט במידת הצורך.

כמו כן הם יכולים לעזור ולספק מידע על החוקים הרלוונטיים החלים על הסכסוך, להסביר את ההשלכות של חוקים אלה ביחס למחלוקת ולהציע אסטרטגיות ליישובו.

בנוסף הם יכולים גם לספק הנחיות כיצד לחלק נכסים והתחייבויות בצורה הטובה ביותר בין הצדדים המעורבים בסכסוך. בנוסף, הם יכולים לסייע בהגשת מסמכים הנדרשים לניהול עיזבון או הליכי צוואה.

עורך דין סכסוכי ירושה
עורך דין סכסוכי ירושה


באילו דרכים יכול עורך דין סכסוכי ירושה לייצג לקוח?

עורך דין סכסוכי ירושה יכול לייצג לקוח בדרכים רבות ושונות במהלך סכסוך ירושה, החל מהדרכתו בהליך המשפטי ועד לקידום האינטרסים שלו בבית המשפט. הם יכולים לעזור ללקוחות להבין את זכויותיהם וחובותיהם על פי חוק, וכן לספק ייעוץ כיצד לנהל את המקרה בצורה הטובה ביותר.

בנוסף הם יכולים לנהל משא ומתן עם צדדים שכנגד בשם הלקוח שלהם ולייצג אותם בהליכים בבית המשפט אם יגיעו לידי כך. בסופו של דבר, תפקידו של עורך דין סכסוכי ירושה הוא להבטיח שהאינטרסים של הלקוח שלו מוגנים לאורך כל תהליך יישוב המחלוקת.


איך בוחרים עורך דין סכסוכי ירושה המתאים לכם?

כאשר אתם עומדים בפני סכסוך ירושה, חשוב לבחור עורך דין המתאים לייצג את עניינכם.

תהליך בחירת עורך דין כולל בדיקה אחר עורכי דין שונים והבנת ניסיונם בטיפול בתיקים דומים. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את העמלות, הזמינות והמוניטין שלהם בתחום. בנוסף, חיוני לוודא שהם מומחים בחוקים הרלוונטיים לסכסוכי ירושה.

על ידי התחשבות בגורמים אלו בבחירת עורך דין תוכלו להבטיח שבחרתם באדם שיש לו את הידע והניסיון הדרושים לטיפול בתיק שלכם בצורה יעילה.


האם ישנם סיכונים הקשורים לשכירת עורך דין סכסוכי ירושה?

חשוב לקחת בחשבון את הסיכונים הכרוכים בשכירת עורך דין סכסוכי ירושה. כשאתם בוחרים עורך דין שייצג אתכם בסכסוך ירושה, יש דברים מסוימים שכדאי לכם לקחת בחשבון. אלה כוללים את ניסיונו של עורך הדין בטיפול בתיקים דומים, את יכולתו לספק ייעוץ וייצוג משפטי נכון והבנת החוקים החלים.

חשוב גם להבין את כל הסיכונים הפוטנציאליים הקשורים לשכירת עורך דין מסוים לפני קבלת החלטה. סיכונים אלו עשויים לכלול ניגודי עניינים פוטנציאליים או בעיות אתיות שעלולות לנבוע מעבודה עם עורך הדין המדובר.


כמה זמן בדרך כלל לוקח ליישב סכסוך ירושה בעזרת עורך דין?

סכסוכי ירושה יכולים להיות מורכבים ודורשים זמן לפתרון. משך הזמן שלוקח להכריע בסכסוך ירושה תלוי במורכבות התיק, במספר הצדדים המעורבים ובכמות הנכסים שעל כף המאזניים. בדרך כלל, זה יכול לקחת בין חודשים לשנים עד שהמחלוקת תיפתר.

התהליך כולל בדרך כלל הליכים משפטיים, גישור או בוררות, אשר עשויים לכלול דיונים בבית המשפט או משא ומתן אחר בין יורשים למנהלי עזבון.

במקרים מסוימים, מחלוקות עשויות אף לדרוש משפט והתדיינות משפטית על מנת להגיע להסכמה. חשוב שעורך דין סכסוכי ירושה המייצג אתכם יבין את התהליך על מנת להבטיח שזכויותיכם תהיינה מוגנות בתקופה מורכבת זו.

כמה עולה לשכור עורך דין סכסוכי ירושה?

שכירת עורך דין יכולה להיות תהליך יקר, אך לעתים קרובות יש צורך להבטיח שתקבל את התוצאה הטובה ביותר עבור המקרה שלך. עלות העסקת עורך דין סכסוך ירושה יכולה להשתנות בהתאם למורכבות התיק ולניסיון של עורך הדין. בדרך כלל, עורך דין בתחום גובה לפי שעה, על בסיס הצלחה, תשלום מראש או שילוב של כל שלושת הפרמטרים.

מומלץ לדון בתיק שלך עם עורך דין מוסמך לפני קבלת החלטות כלשהן, כך שתבינו את כל האפשרויות והעלויות הכרוכות בכל אחת מהן.

מעוניינים בשירות מקצועי בעל מומחיות? השאירו פרטים

Picture of עו"ד צוואות וירושות יניב אור
עו"ד צוואות וירושות יניב אור

עו"ד בעל מומחיות ייחודית בעריכת צוואות, סכסוכי ירושה וליטיגציה משפטית.
מכהן כסגן יו"ר ועדת ירושה בלשכת עורכי הדין.

משרדנו מעניק שירות באיכות הגבוהה ביותר בתחום של דיני ירושה וצוואות ומייצג בסכסוכי ירושה בכל הארץ. מומחיות מובילה בחוק הירושה, ניסיון משמעותי בליטיגציה משפטית וליווי משפטי מקיף בשכר טרחה הוגן.

לקבלת הצעה לייעוץ או לייצוג משפטי ניתן ליצור קשר  עם משרדינו:

משרד עו"ד ונוטריון יניב אור

כתובת: רח' נחל שניר 15 יבנה

טל': 077-7299995

yorteam101@gmail.com

מאמרים קשורים:

ייפוי כוח מתמשך
מסייע להבטיח כי במצב בו אין ביכולתכם לטפל בעצמכם, יעמוד לצידכם אדם שבחרתם
התנגדות לצוואה בעדים

התנגדות לצוואה בעדים היא הליך משפטי המערער על תוקפה של צוואה אשר נחתמה בנוסף למוריש גם על ידי שני עדים

התנגדות לצוואה הדדית

התנגדות לצוואה הדדית היא הליך משפטי שבו ניתן לערער על תקפותה של צוואה הדדית באמצעות חוק הירושה אך מהן עילות

התנגדות לצוואה: נטל ההוכחה

כשמדברים על התנגדות לצוואה, ישר מן הסתם עולים בראשכם סכסוכים משפחתיים אישיים שלכם מן העבר, או כאלה שראיתם בסרטים. ואכן,

התנגדות לצו ירושה

אם משפחתכם מתעסקת כעת בסיטואציה של ויכוחים על ירושה או על קיום צוואה, מן הסתם נתקלתם במונח התנגדות לצו ירושה.

עילות התנגדות לצוואה

פעמים רבות ישנם יורשים שרוצים להעלות כל מיני התנגדויות לצוואה, אם זה כי היא לא בדיוק כפי שהם ציפו, ואם

התנגדות לצוואה נוטריונית

אם אתם מעורבים באיזה שהוא סכסוך ירושה, מהר מאוד תיווכחו לדעת שהתנגדות לצוואה נוטריוניות אינה עניין של מה בכך. מדובר

התנגדות לצוואה

מהי התנגדות לצוואה? התנגדות לצוואה היא ערעור משפטי על תוקפה של צוואה. זה מתאפשר באמצעות סעיף 67 לחוק הירושה התשכ”ה

עורך דין צוואות וירושות יניב אור

עו"ד ונוטריון יניב אור

מכהן כסגן יו"ר ועדת ירושה בלשכת עורכי הדין. מעל 20 שנות נסיון. מומחיות ייחודית ומובילה בתחום דיני ירושה, צוואות וניהול סכסוכי ירושה. מומחה בעל נסיון עתיר בהופעה וייצוג בבתי משפט לרבות פלילי על רקע נסיונו ועברו כתובע משטרתי במשטרת ישראל.

מחפשים עו"ד נוטריון? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק

מחפשים משרד עורכי דין נוטריון?

לקבלת ייעוץ ראשני חינם השאירו פרטים